emart X Hyundai Card - OYSTER
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OYSTER는 늘 사용되지만 특별히 주목받지 못해온 생활필수품을 kitchen remodeling 갖고 싶은 기호품으로 디자인하는 작업에서 탄생한 브랜드입니다. 그 첫번째 컬렉션은 부엌을 위한 것입니다. 부엌은 집안일을 하며 가장 많은 시간을 보내게 되는 공간이지만, 꼭 필요하기 때문에 수용되는, 공간의 시각적 조화를 비켜가는 생활필수품이 가장 많이 발견되는 곳이기도 합니다. 어느 집에서나 찾을 수 있는 싱크대 위의 고무장갑은 부엌에 들어서면 가장 먼저 시선이 집중되는 생활필수품입니다. 더구나 요즘은 남자들도 고무장갑을 많이 사용합니다. 이 사소한 발견을 시작으로 서로 그리고 공간과 조화를 이루는 생활용품 브랜드 OYSTER가 탄생하였습니다.
OYSTER transforms. OYSTER is a project to transform necessaries into items of personal preference. kitchen remodeling The brand OYSTER began with designing kitchen remodeling necessaries, which cannot attract much attention kitchen remodeling even though they are used constantly, into items of personal preference. The first collection is kitchenware. A kitchen is one of places where people spend much time doing the housework but many items in it are accepted just as necessaries without thinking of visual harmonization with the space. Rubber gloves, which are common in every household, attract our eyes first when we enter a kitchen. Nowadays, men also use them frequently. From this simple idea, we launched OYSTER, whose items harmonize with each other as well as the surrounding space.
OYSTER is genderless. OYSTER is genderless. OYSTER is a brand for everyone who seeks reasonable consumption and great style regardless of his or her sex, age or household size. Therefore, its items can be used without distinction of sex and they stand out more when they are used by men and women together.
OYSTER is raw. OYSTER is raw without excessive decoration. We thought that as household items, they should improve visual completeness of the entire space with their plain style rather than being a showy and fancy individual item. This attitude also has something in common with confidence of Hyundai Card that not design for design kitchen remodeling but endless interest in usability, detail, customers and their usage environment can create impressive products.
OYSTER is for love. Composed of six kitchen appliances -- rubber gloves, dish sponge, dishcloth, apron, oven glove and tea towel, the first collection of OYSTER is also suitable for a housewarming gift. You can give the stylish housewarming kitchen remodeling box, designed especially for OYSTER products, with your heart.
* It is a biological fact. Oysters are living kitchen remodeling things whose sex is vague as they change their sex from male to female and vice versa. In addition, they are the most delicious when they are eaten raw without specific seasoning. Like oyster, whose rough but natural feature is loved by people, we hope OYSTER can become a brand which can give you small pleasure, exhibiting its value in your daily life.
addr | edit/del | reply 주부왕 2013/02/18 07:49
addr | edit/del | reply qwaszx 2013/02/19 08:27
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/02/20 17:06
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/02/21 kitchen remodeling 11:53
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/02/27 18:59
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/03/04 18:52
addr | edit/del | reply 2013/03/19 10:47
저는 계동에 있는 theHARVEST 를 운영하고 있는 배영민 이라고 합니다. 현대카드에서 진행하고 있는 모든 디자인 과 마케팅을 굉장히 지지하고 있는데요 한가지 아쉬운 점이 있어서 이렇게 보내봅니다. 제 매장에 있는 모든 직원 의 유니폼을 OYSTER제품이 나오는날 동시에 풀페키지로 주방직원용 홀서빙 용 으로 유니폼으로 맞춰서 입고 있고 가게 페이스북에 사진도 올리고 있는데 제품 구입이 너무 어렵습니다. 어려운걸 떠나 문의를 해봐도 판매되고 있는 이마트매장 직원도 모르고 답답한 마음에 현대카드에 전화해도 직원도 모르고 왜 이마트+현대카드 콜라보 레이션 이라고 홍보하고 있는데 아무도 모르는건지 좀 답답합니다. 직원이 늘어서 제품을 구입해야 하는데 너무 어려워 이렇게 메일을 보냅니다. 저희가 OYSTER를 어떻게 이용하는지 궁금하시면 페이스북에 페이지가 있습니다. 더하베스트로 검색하면 나오니 한번 보시고 답장보내주시면 감사하겠습니다. 그리고 언제나 획기적인 마케팅과 디자인 항상 지지합니다.
태그목록 클라스오토 드림실현 현대카드 DESIGN LIBRARY 디자인랩 travel kitchen remodeling library 현대카드 디자인 라이브러리 현대카드 디자인 현대카드 폰트 디자인마케팅 kitchen remodeling 콜라보레이션 디자인 현대카드디자인 it card 트래블 라이브러리 디자인기부 디자인 필름 페스티발 디자인 라이브러리 이마트 A DESIGN FILM FESTIVAL 신용카드 photography 현대카드 블로그 팝업스토어 현대캐피탈 포토그래피 현대카드 디자인경영 오이스터 브랜드디자인 브랜드 디자인
OYSTER는 늘 사용되지만 특별히 주목받지 못해온 생활필수품을 kitchen remodeling 갖고 싶은 기호품으로 디자인하는 작업에서 탄생한 브랜드입니다. 그 첫번째 컬렉션은 부엌을 위한 것입니다. 부엌은 집안일을 하며 가장 많은 시간을 보내게 되는 공간이지만, 꼭 필요하기 때문에 수용되는, 공간의 시각적 조화를 비켜가는 생활필수품이 가장 많이 발견되는 곳이기도 합니다. 어느 집에서나 찾을 수 있는 싱크대 위의 고무장갑은 부엌에 들어서면 가장 먼저 시선이 집중되는 생활필수품입니다. 더구나 요즘은 남자들도 고무장갑을 많이 사용합니다. 이 사소한 발견을 시작으로 서로 그리고 공간과 조화를 이루는 생활용품 브랜드 OYSTER가 탄생하였습니다.
OYSTER transforms. OYSTER is a project to transform necessaries into items of personal preference. kitchen remodeling The brand OYSTER began with designing kitchen remodeling necessaries, which cannot attract much attention kitchen remodeling even though they are used constantly, into items of personal preference. The first collection is kitchenware. A kitchen is one of places where people spend much time doing the housework but many items in it are accepted just as necessaries without thinking of visual harmonization with the space. Rubber gloves, which are common in every household, attract our eyes first when we enter a kitchen. Nowadays, men also use them frequently. From this simple idea, we launched OYSTER, whose items harmonize with each other as well as the surrounding space.
OYSTER is genderless. OYSTER is genderless. OYSTER is a brand for everyone who seeks reasonable consumption and great style regardless of his or her sex, age or household size. Therefore, its items can be used without distinction of sex and they stand out more when they are used by men and women together.
OYSTER is raw. OYSTER is raw without excessive decoration. We thought that as household items, they should improve visual completeness of the entire space with their plain style rather than being a showy and fancy individual item. This attitude also has something in common with confidence of Hyundai Card that not design for design kitchen remodeling but endless interest in usability, detail, customers and their usage environment can create impressive products.
OYSTER is for love. Composed of six kitchen appliances -- rubber gloves, dish sponge, dishcloth, apron, oven glove and tea towel, the first collection of OYSTER is also suitable for a housewarming gift. You can give the stylish housewarming kitchen remodeling box, designed especially for OYSTER products, with your heart.
* It is a biological fact. Oysters are living kitchen remodeling things whose sex is vague as they change their sex from male to female and vice versa. In addition, they are the most delicious when they are eaten raw without specific seasoning. Like oyster, whose rough but natural feature is loved by people, we hope OYSTER can become a brand which can give you small pleasure, exhibiting its value in your daily life.
addr | edit/del | reply 주부왕 2013/02/18 07:49
addr | edit/del | reply qwaszx 2013/02/19 08:27
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/02/20 17:06
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/02/21 kitchen remodeling 11:53
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/02/27 18:59
addr | edit/del 현대카드 디자인랩 2013/03/04 18:52
addr | edit/del | reply 2013/03/19 10:47
저는 계동에 있는 theHARVEST 를 운영하고 있는 배영민 이라고 합니다. 현대카드에서 진행하고 있는 모든 디자인 과 마케팅을 굉장히 지지하고 있는데요 한가지 아쉬운 점이 있어서 이렇게 보내봅니다. 제 매장에 있는 모든 직원 의 유니폼을 OYSTER제품이 나오는날 동시에 풀페키지로 주방직원용 홀서빙 용 으로 유니폼으로 맞춰서 입고 있고 가게 페이스북에 사진도 올리고 있는데 제품 구입이 너무 어렵습니다. 어려운걸 떠나 문의를 해봐도 판매되고 있는 이마트매장 직원도 모르고 답답한 마음에 현대카드에 전화해도 직원도 모르고 왜 이마트+현대카드 콜라보 레이션 이라고 홍보하고 있는데 아무도 모르는건지 좀 답답합니다. 직원이 늘어서 제품을 구입해야 하는데 너무 어려워 이렇게 메일을 보냅니다. 저희가 OYSTER를 어떻게 이용하는지 궁금하시면 페이스북에 페이지가 있습니다. 더하베스트로 검색하면 나오니 한번 보시고 답장보내주시면 감사하겠습니다. 그리고 언제나 획기적인 마케팅과 디자인 항상 지지합니다.
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